
Waarom biedt MBE een voucher aan?
Bij MBE hebben we ons mobiliteitsbeleid zo ingericht dat u volledig wordt ontzorgd in het operationele beheer van de drie pijlers van het Mobiliteitsbudget. Dit werkt het best in combinatie met een specifieke app, nl. de Olympus Mobility App.
Daarnaast willen wij u graag laten kennismaken met de mobiliteitsoplossingen die onze partners aanbieden om tegemoet te komen aan uw specifieke mobiliteitsbehoeften.
Een budget zonder beperkingen
-
Alle opties voorzien door de wet zijn toegankelijk, zonder beperkingen.
-
Alle mobiliteitsaanbieders in de Europese Economische Ruimte worden aanvaard.
Uw administratie tot het uiterste vereenvoudigd
-
Automatische terugbetalingen van zachte mobiliteit (pijler 2), inclusief huisvestingskosten, binnen 24u rechtstreeks op de bankrekening van de werknemers, zonder tussenkomst van uw kant.
-
Geen boekingen op de maandelijkse loonfiches. De taken van het sociaal secretariaat worden door 12 gedeeld!
-
Geen administratief werk voor uw HR-team voor het beheer van de budgetten, behalve het aanmaken van de gebruikers en het toekennen van een budget (2 minuten per persoon/jaar).
-
Geen administratief werk met uw sociaal secretariaat gedurende het jaar, behalve in januari voor de betaling van pijler 3.
De meest complete app op de markt
-
Alles wordt beheerd via de smartphone van de werknemers, zonder bankkaart en zonder tussenkomst van uw kant (mobiliteit bestellingen, terugbetalingen, helpdesk, Agenda's, km-vergoedinden...).
-
Eén enkele applicatie om al uw mobiliteitsbudgetten te centraliseren (federaal mobiliteitsbudget, professionele mobiliteit, flexibele verloningsmobiliteit, privé-mobiliteit).
-
De App van een financieel sterke onderneming die elk jaar investeert om haar positie als marktleider te versterken (53% marktaandeel in 2024).
